četrtek, 21. april 2011

Ketonska dieta

V nadaljevanju vam bom predstavil po mojem mnenju edino dieto ki zares deluje. Z njo mi je v treh mesecih uspelo shujšati za 25 kg. Ketonska dieta mi je spremenila življenje.

Dieta temelji na povečanem vnosu maščob in beljakovin ogljikove hidrate pa omejimo na 20g na dan.
Ko sem začenjal z dieto sem opazil da nekateri preračunavajo koliko maščob in koliko beljakovin na dan zaužiti. Sam se z tem nisem ukvarjal rezultati pa so bili vseeno vidni zelo hitro.

Hrana ki ji lahko jeste:
 - Meso , vse vrste, sveže, obdelano, predelano
 - Sir, poglejte vsebnost OH, večina sirov ima manj kot 2g na 100g
 - Jajca, kuhana, na oko, umešana
 - Zelenjava (glej tabelo z ogljikovimi hidrati)

Pijete lahko:

- Voda, Kava z natrenom, Čaj, Coca Cola Zero, Pepsi light, Limonada, Vse pijače brez sladkorja

Sam ne pijem alkohola so pa kolegi ki so prav tako shujšali z to dieto med njo pili tudi cviček. Rezultati so bili ravno tako vidni tako da kakšen deci na vsake toliko časa ne more škodit.

Prepovedana živila so :

- kruh, krompir, testenine, sadje, sladkor ...

Tabela: http://www.zdravo-hujsam.si/pdf/Tabela_kaloricnih_vrednosti.doc

Če na dan ne presežete 20g ogljikovih hidratov je hujšanje zagostovljeno. Na teden boste izgubljali povprečno 2 kg.

Diete se je potrebno strogo držati. Vsak prekršek te vrže iz ketoze in hujšanje se preneha. Na vsake 14 dni je dovoljen en off obrok ko lahko jeste kar želite. Hujšanje se za par dni ustavi in nato spet nadaljuje.





Ni komentarjev:

Objavite komentar

Objavite komentar